Onderwerp : [OT] Re: krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Auteur : peter.koster op industrial-tsi.com
E-mail : peter.koster op industrial-tsi.com
Datum : Wo Aug 29 18:01:45 BST 2007

ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com wrote on 29-08-2007 17:22:45:
> Asus M2N-MX en Ubuntu :
>
> Je moet de alternate-cd gebruiken.

Ik hoop van harte dat dat de oplossing is voor het probleem van de OP,
maar een algemeen nadeel van de alternate CD vind ik wel de typische win95
nuk die er aan kleeft: "insert the CD labeled Ubuntu 704 ......." etc; dat
heb ik met de live CD niet gehad. (maar daar kleven weer andere nadelen
aan, das waar)

--
groet,
HP