Onderwerp : krijg Ubuntu niet aan de praat Asus M2N-MX ...

Auteur : Matthijs ten Kate
E-mail : ubuntu op tenkate.net
Datum : Di Aug 28 22:22:44 BST 2007

Hoi Stef,

In het verleden heb ik ook wel eens problemen gehad met ASUS borden. Het
enige wat bij mij destijds hielp was het BIOS updaten. Maar aangezien je
dat al geprobeerd hebt, lijkt het me tijd om eens een bugreportje
richting ASUS te sturen. Levert googlen op 'M2N-MX Ubuntu' niets op?
Tevens kun je proberen om er iets over op launchpad te zetten (of
misschien is dit zelfs al een bekend probleem daar).

Succes,

Matthijs

Op dinsdag 28-08-2007 om 22:04 uur [tijdzone +0200], schreef Stef
Mientki: