uitschrijven

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Di Aug 14 08:45:14 UTC 2007

Op dinsdag 14 augustus 2007, schreef Jeroen van de Nieuwenhof:
> Op dinsdag 14-08-2007 om 10:22 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
>
> Woldringh:

> Ach, als je nu eens eerlijk bij jezelf te raden gaat, kom je vast ook
> nog wel eens een situatie tegen waarin je gewoon wat beter had moeten
> lezen ipv aan anderen te vragen. Bij mij gebeurt het in ieder geval nog
> regelmatig, maar misschien ben ik een uitzondering.
>
> Jeroen

Ik hoop dat de ironie je toch niet is ontgaan :)
Toch ben ik wel optimistisch hoor, het was inderdaad onduidelijk hoe je je
moest uitschrijven. En nu staat het er toch heel duidelijk: hier klikken. Dat
je dan nog moet gaan zoeken naar de juiste knop .... etc.

En eh, ik spreek er liever niet over, maar het ís waar: ik doe wel eens iets
heel stoms. Niet verder vertellen ...

Jaap