Onderwerp : uitschrijven

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Di Aug 14 11:46:21 BST 2007

On Tue, August 14, 2007 09:38, Martijn van de Streek wrote:

> De footer lijkt aangepast, maar mensen lezen blijkbaar nog steeds niet..

Blijf maar verder praten over "uitschrijven" en "niet lezen wat er
onderaan ieder bericht staat". Mijn Spambayes wordt altijd maar slimmer.
Terwijl alle andere berichten op deze lijst spamscore 0.00 krijgen, had
Martijn z'n bericht deze header:

(Niks persoonlijk tegen jou, Martijn)

Nog een paar zo'n uitschrijvers trainen, en ze verdwijnen vanzelf. Joepie!
:-D
--
Amedee