Onderwerp : ubuntu studio.org

Auteur : David Westerink
E-mail : davidakachaos op gmail.com
Datum : Di Aug 14 09:32:56 BST 2007

Op 14-08-07 heeft rowan Bloemhof <bloemhofster op gmail.com> het volgende
geschreven:

> ik denk dat zolang die website er uit ligt je niet makkelijk een cd iso
> vind
>
> Op 14-08-07 heeft Wessel vd Linden < wesselvdl op hotmail.com> het volgende
> geschreven:

> rowan bloemhof

Of je zoekt even met
google<http://www.google.nl/search?q=ubuntustudio+cd+iso&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a>en
komt dan op deze
site<http://www.ubustu.com/globe/2007/05/11/download-mirrors-for-ubuntu-studio/>uit.
Een beetje werk mag je wel zelf doen ;-) Op die
site<http://www.ubustu.com/globe/2007/05/11/download-mirrors-for-ubuntu-studio/>staat
trouwens ook hoe je een bestaande ubuntu omzet naar een ubuntustudio
installatie :D

Makkelijk he?

--
David (S op NL - ChAoS)

blog: http://davidakachaos.wordpress.com
dumpblog: http://daviddumlog.blogspot.com
Hyves: http://davidakachaos.hyves.nl
msn: wxenon op hotmail.com

I never said it was your fault, I said I was going to blame you!!!