[7.04] Lotus Notes 6.5 & Wine

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Aug 13 21:44:19 UTC 2007

Op vrijdag 10-08-2007 om 15:34 uur [tijdzone +0200], schreef
peter.koster op industrial-tsi.com:
> Iets anders. De lijst is minder 'tweakable' dan yahoo-groups, of mis
> ik iets? Ik ontvang de mail in digest vorm om te voorkomen dat mijn
> mailbox overstroomt (blijkt mee te vallen da's waar). Om dan echter
> nog op een afzonderlijk mailtje te antwoorden is lastig. Of kan ik
> ergens op een persoonlijke pagina inloggen?

Persoonlijk gebruik ik filters om elke mailing list in een afzonderlijke
map te sorteren, dan heb je geen last van "overstromingen" in je gewone
map met "inkomende post".

Als je MIME digests gebruikt (een optie in Mailman), dan kan je in
Evolution op de afzonderlijke mails antwoorden, maar ik weet niet zeker
welke andere mail clients dat ook ondersteunen.

--
Jan Claeys