IN- en UITSCHRIJVEN : footer wijziging

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Aug 12 12:40:17 UTC 2007

On Sun, Aug 12, 2007 at 01:38:46PM +0200, Robert Spanjaard wrote:

> Ja, als... Maar dat is nou eenmaal niet zo. En als er één distro is die
> met zulke (menselijke) fouten rekening moet houden, dan is het Ubuntu.

Het heeft voor mij niets te maken met Ubuntu, wel met het feit dat Ubuntu
zich profileert als de meest open en toegankelijke distro, zodus komen er
allerhande nieuwe gebruikers ierop die meer vertrouwd zijn met Yahoogroups
en Googlegroups dan met Mailman-toestanden.
Een kleine moeite dus om het simpel en humaan te houden is 2 regeltjes in de
footer toe te voegen, niets meer.

Maar als dat teveel is moeten ze het maaar zelf weten; mij maakt het
persoonlijk totaal niets uit: ik gebruik en ken Mailman, maar op de lijsten
dat ikzelf beheer zit er een Aanmelden : http... regel en afmelden: ...

En dan nog zijn er altijd "uitschrijven" subjects, maar toch veel minder dan
wat ik al hier heb meegemaakt.
Dus pleit ik voor een aanvulling van de footer, of een open-vote
hieromtrent.

Y P