IN- en UITSCHRIJVEN : footer wijziging

S. Schauenburg s.schauenburg op gmail.com
Zo Aug 12 10:41:33 UTC 2007

Dat lijkt me volkomen onnodig. In de registratie e-mail die je
ontvangt bij je inschrijving staat alles uitgelegd. Daarnaast staat op
de website ook het een en ander uitgelegd. Een uitbreiding van de
footer lijkt me zodoende overbodig. Als men gewoon goed 'leest', dan
is er geen probleem.

Met vriendelijke groet,

Sebastian