Onderwerp : IN- en UITSCHRIJVEN : footer wijziging

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Zo Aug 12 20:25:34 BST 2007

Op zondag 12-08-2007 om 17:25 uur [tijdzone +0200], schreef Vincent
Dekker:
> Ik krijg de indruk dat er een simpel probleempje zit bij het uitschrijven.
> Onderaan elk mailtje staan twee regels omtrent de list, en als je zegt
> dat iemand zichzelf kan en moet uitschrijven via die regeltjes
> onderaan, dan klikt een onwetende al gauw op het bovenste (eerste) van
> die twee regels.
> En dan krijg je dus een ongewenst mailtje naar de list met: Ik wil
> uitgeschreven worden.
>
> Dus zet onderaan elk mailtje nog een kleine tekst:
>   "Voor uitschrijven van deze list, klik hier:" en dan https:// etc.
> [...]

De footer aanpassen, dat zal nog wel lukken.
De pagina aanpassen is misschien moeilijker.
Dat is de standaard mailman pagina. Die kan ook wel aangepast worden,
maar als ik me niet vergis, heb je daarvoor wel toegang nodig tot de
server waarop de lijst draait. En ik weet ook niet of je het voor
slechts n lijst kunt aanpassen.

Ik kan me vergissen, ik ben geen mailman expert (ook al draai ik ook een
mailinglijst op mijn server, ik heb die k maar ge-apt-get.)

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>