[7.04] Lotus Notes 6.5 & Wine

peter.koster op industrial-tsi.com peter.koster op industrial-tsi.com
Vr Aug 10 13:34:08 UTC 2007

Bedankt allemaal voor de antwoorden. Tja, vendor lock-in is vervelend en
is mijn grootste reden om pro-FOSS te zijn. Jammer dat ook een o.a.
gedegen serverbouwer er aan doet. Crossover ga ik proberen...... en wine
ook nog een keer. Ik hou jullie op de hoogte, ook van de samba
vorderingen. Gaat lukken.

Iets anders. De lijst is minder 'tweakable' dan yahoo-groups, of mis ik
iets? Ik ontvang de mail in digest vorm om te voorkomen dat mijn mailbox
overstroomt (blijkt mee te vallen da's waar). Om dan echter nog op een
afzonderlijk mailtje te antwoorden is lastig. Of kan ik ergens op een
persoonlijke pagina inloggen?

Fijn weekend,

--
met vriendelijke groet,