Onderwerp : IN- en UITSCHRIJVEN : footer wijziging

Auteur : Y P
E-mail : yellow.penguin op edpnet.be
Datum : Zo Aug 12 11:08:39 BST 2007

Hallo listers,

Een eerste vraag/suggestie, vrijblijvend uiteraard:

ik vroeg me af of het gewoon mogelijk was de "footer" van meer commentaar te
voorzien, zodat iemand weet dat DAT link *precies* dient voor ... ?
niet dat het zo erg is maar het "afmelden" of "uitschrijven" subject keert
meerdere malen per ?maand? weer, en komt eigenlijk ook in het archief terecht,
wat weinig nut heeft. Wat denkt de lijst-admin hiervan?

Tweede vraag/suggestie:

kan(/mag?) er geen cgi-bin/search link geplaats worden om rechtstreeks
vanuit een mailbericht een zoekactie te starten op het lijstarchief?

GrtnX
 Y P