Onderwerp : ubuntu-nl Digest, Volume 33, Nummer 14

Auteur : H. van Dijk
E-mail : dijkvan op hccnet.nl
Datum : Do Aug 9 12:29:07 BST 2007

On do, 2007-08-09 at 11:57 +0100, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:

> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/network-manager/+bug/110187

> Maar daarvoor moet ik wel eerst kunnen installeren. Dus hoe doe ik dat
> bij het opstarten van de live-cd?
> Hein
Dat probleem is opgelost! https://help.ubuntu.com/community/BootOption

Maar nu de raadselachtige partities:
had1  Is recovery (niet te zien bij Windows XP 32 GB, 12 gebruikt
hda2  fat32 !!!!! Windows XP
hda3  extded
hda5  ntfs !!!  21 GB, 1% in gebruik voor Rcovery mappen, ed. Onder XP
verborgen waarschijnlijk want part. leek daar leeg.

Had tevoren gedacht om handmatig hele hda5 te gebruiken voor Ubuntu.
Vindt het allemaal maar raar in elkaar zitten. Vertrouw het niet.
jullie wel?
Hein