Fwd: Hoe hpet=disable?

André Berkenbosch drees.nl op gmail.com
Do Aug 9 08:25:56 UTC 2007

---------- Forwarded message ----------
From: André Berkenbosch <drees.nl op gmail.com>
Date: 9 aug. 2007 10:23
Subject: Re: Hoe hpet=disable?
To: Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org>

Hallo ubuntu forum leden,
Ik probeer al enige tijd de onderwerpen te volgen die hier behandeld worden.
Mogelijk ben ik te simpel van geest om dit allemaal te volgen.
Neem nu het onderwerp van Hein (*Hoe hpet=disable?*) en de reactie van
Martijn.
Waarom gaat Hein niet verder met z'n zondag gekozen onderwerp.
Het eigenlijke onderwerp is haast niet meer te volgen.
Kijken jullie nou eens even naar het berichtje van Hein en stel je voor dat
je een beginnend ubuntu gebruiker bent dan begrijp je toch helemaal niet
waar dit over gaat!

Op 09-08-07 heeft Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> het volgende
geschreven: