installatieproblemen (foutmelding)

Ward De Ridder ward.ubuntu op gmail.com
Vr Aug 3 11:02:52 UTC 2007

Nog even een aanvulling:
Deze afbeelding:
http://img507.imageshack.us/img507/4461/dsc02104cz1.jpg
 is een foto van de foutmelding die ik na een volgende poging met engels als
taal kreeg. Op de kleuren moet je niet letten, mijn scherm is een beetje
kapot, na een paar shotten en een beetje geduld zijn de kleuren in orde.

Ward

Op 03-08-07 heeft Ward De Ridder <ward.ubuntu op gmail.com> het volgende
geschreven: