Onderwerp : uitslagen van de uitgevoerde test

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Zo Aug 5 21:25:40 BST 2007

On 02/08/07, H. van Dijk <dijkvan at hccnet.nl> wrote:

> <snip>

3 Hardware kan door het niet leveren van Linux-drivers icm tijd die
> Linux nodig heeft om ze te maken wel haperen maar gaat er beslist niet
> stuk van (wat door FUD wel eens gedacht wordt.)

Wellicht een goed advies voor een objectieve test: wanneer de geteste
versies van Windows al geinstalleerd waren bij aankoop van de computer,
moeten ook de andere geteste besturingssystemen al zijn geinstalleerd op
gekochte computers. Zo niet, dan worden meteen beide installatieprocedures
met elkaar vergeleken, en ik denk dat daar toch wel een duidelijke winnaar
bij zit ;-)

--

--
Vincent