Onderwerp : vastloper tijdens opstart

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Za Aug 4 00:05:09 BST 2007

Op vrijdag 03-08-2007 om 22:26 uur [tijdzone +0200], schreef H. van
Dijk:
> Vanalles al bekeken maar niets gevonden. Wordt het wel gemeld als een
> programma opstart (immers de firewall wordt helemaal opgezet) maar
> vervolgens er mee ophoudt?

Kijk eens of er iets i.v.m. firestarter in '/var/crash/' staat?
En kijk anders eens in '/var/log/' of er nergens iets gelogd is?

NB: in je originele bericht schrijf je:

        [...] en gedeelde internetverbinding (daarvoor firestarter
        nodig).

Er zijn uiteraard ook andere manieren om een gedeelde internetverbinding
op te zetten.  Zelf gebruikte ik een tijdje 'shorewall' bijvoorbeeld...

--
Jan Claeys