Netgear router

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Do Aug 2 19:31:57 UTC 2007

Martijn,

Op het moment dat een xp pc uitgaat gaat de betreffende led van die
vaste verbinding van groen (verbonden) of oranje (niet verbonden).
Sluit ik af onder Linux blijft die router verbinding altijd op groen,
dus verbonden.

Peter

Op donderdag 02-08-2007 om 21:24 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek:

--
m.vr.gr.
Peter Klaassen