installeren

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do Aug 2 15:30:33 UTC 2007

Op donderdag 02 augustus 2007, schreef Martijn van de Streek:

> Nee, die kun je beter niet aanraden.
>
> Je kunt beter de officiƫle Wiki/documentatiepagina's aanraden, op
> http://wiki.ubuntu.com/ en http://help.ubuntu.com/
>
> Martijn

Een korte uitleg waarom je iets beweert, in dit geval dat een website beter
niet is aan te raden, zou wel handig zijn :)

Ik heb die website even bekeken maar niet zo gauw kunnen ontdekken wat er
verkeerd aan is.
Wel is het waar dat de officiƫle pagina's ook volgens mij de voorkeur
verdienen, maar als die ergens onduidelijk over zijn, kan het kunnen
raadplegen van andere, mits betrouwbare, websites een uitkomst zijn.

Ik kan helaas niet op de naam komen, maar er is inderdaad een tamelijk
populair pakket, niet van Ubuntu, waarmee je handig allerlei zaken kunt
installeren zoals codecs en andere instellingen, die je systeem minder
betrouwbaar maken (bederven dus)... en daar mag dus wel tegen worden
gewaarschuwd. Het lijkt zo'n handig pakket, maar daar kun je dus beter vanaf
blijven.

Jaap