beryl/xgl ubuntu feisty

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Apr 26 12:41:40 UTC 2007


On Thu, 26 Apr 2007, Frank Evers wrote:

> Misschien is het de moeite waard om de radeon driver te proberen ipv fglrx.

Voor zover ik weet doet die het niet op X1xxx kaarten, alleen 'oudere'.

Daarbij, dat kan tegenwoordig netjes 'grafisch' via de 'Beperkte
Stuurprogramma's Manager' in Systeem -> Beheer

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 829 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20070426/47534f7f/attachment.sig>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst