podcasting client voor Feisty
Vincent
imnotb op gmail.com
Di Apr 24 19:24:05 UTC 2007
On 24/04/07, Kristoff Bonne <kristoff.bonne op skypro.be> wrote:
>
> Nico, Vincent, iedereen,
>
>
>
>
> Vincent schreef:
>
> > > De enige die in de repository van feisty zelf zit is de Rythmbox
> > > music-player maar die is zeker niet goed voor mij. (als je bv.
> > vodcasts
> > > afhaalt -zoals de ESA pod of de hubblecast, beiden in mp4
> > video-) dat
> > > heeft die steeds "failed" en blijft die de bestanden steeds
> opnieuw
> > > ophalen).
> >
> > Heb je al eens gekeken naar Democracy?
> > (http://www.getdemocracy.com/ ). Zit
> > in de Feisty repositories.
> >
> >
> > Gpodder heeft een Debian package bechikbaar
> > (http://gpodder.berlios.de/downloads.html) die het bij mij op Feisty
> > gewoon deed.
>
> Nico,
>
>
> Gpodder wil bij mij niet instaleren, toch niet met de standaard debian
> package-installer. Hij heeft een "dependency error" dat hij python niet
> vind, alhoewel python wel degelijk wel op mijn systeem staat. ???
>
> Ik ga eens proberen om die manueel toch te instaleren!
>
>
>
> Vincent,
>
>
> DemocracyTV is inderdaad een heel mooi programma. Kende ik niet. Zeker
> één om bij-te-houden, alleen schijnt die voor één of andere reden
> problemen hebben met de hubblecast vodcast.
> (zie http://www.spacetelescope.org/videos/hubblecast.html)
>
> De RSS-feed is hier: http://www.spacetelescope.org/rss/vodcast.xml De
> ESApod werkt dan weer wel goed.
>
>
>
>
>
>
> Cheerio! Kr. Bonne.
>
Het was Nico die Democracy aanraadde en ik die Gpodder aanraadde. Ik kan me
inderdaad herinneren dat er een probleem was met Python maar ik weet niet
meer hoe ik die heb opgelost. Van Democracy weet ik nog dat ie heel veel
dependencies had, maar goed, daar zeurt alleen iemand als ik met een slechte
computer over ;-)
--
Vincent
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20070424/242b7fd8/attachment.html>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst