re scanner

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Apr 23 17:01:52 UTC 2007


On Mon, 23 Apr 2007, guido dom wrote:

> Qua netwerkverbinding (/etc/network/interfaces manueel aanpassen na
> ndiswrapper) en qua sommige scanners (want ik ben niet de enige) valt er dus
> nog wel een en ander te regelen.

Network Manager zou het gewoon moeten doen.. heb je al bugs gefiled,
zodat in de volgende versie deze problemen opgelost zijn? Wat zijn de
bugnummers?

> Ik ben dan ook niet onverdeeld gelukkig en overweeg ernstig een terugkeer
> naar een vorige versie.

Kun je doen. Maar dus liefst na het filen van bugs.

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 829 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20070423/41e1b5b9/attachment.sig>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst