Ubuntu 7.04

O.Torenvliet o.torenvliet op torenvliet.nl
Do Apr 19 20:15:32 UTC 2007

Helaas, vol verwachting heb ik zitten wachten op de release 7.04. Zojuist
gedownload en getracht vanaf de cd te starten. Dit gaat allemaal goed tot op
het moment ik de melding krijg dat er problemen zijn met X-server.

Gegevens Videokaart;

Beeldscherm op een resolutie van 1400x900

Met andere woorden. Ik krijg mijn laptop niet eens geboot van af de
(live)cd. Dit terwijl dit wel ging met 6.06 of 6.10 dat weet ik niet meer
precies.

Is er iemand die mij kan helpen. Gelukkig heb ik wel een desktop op ubuntu.
Dit was de 7.04 BETA en nu geupdate naar 7.04 Final. Ik wil heel graag
Ubuntu op mijn laptop.

Groeten Oscar.

P.s. Ik ben dus echt een noob wat betreft Linux/Ubuntu. Gaarne daar rekening
meet te houden ;-)