Nieuwe kernel 2.6.17.11.35

jack jack.dorpmanns op wanadoo.nl
Do Apr 12 19:41:24 UTC 2007

Ik heb dit inderdaad overgetikt, waarbij ik de x-en en de q niet met
hoofdletters had moeten tikken verder was ik de : achter ata2 vergeten.

De pc is pas enkele maanden oud. Direct de BIOS update ben ik niet
voor.
Wat me wel opvalt is dat de kernels 2.6.15 ....amd64 generiek zijn.
De kernels 2.6.17.10 en 11 zijn generiek. Ik zou ook niet weten of deze
voor amd64 generiek bestaan en hoe ik die zou moeten installeren

Verder bedankt ik wacht op 7.04

Groetjes jack
ps. ASUS levert trouwens de drivers voor linux erbij, deze heb ik nog
niet nodig gehad.

Op donderdag 12-04-2007 om 21:10 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek: