Nieuwe kernel 2.6.17.11.35

jack jack.dorpmanns op wanadoo.nl
Do Apr 12 12:00:29 UTC 2007

Gisteren de kernel 2.6.17.11.35 via automatisch update geïnstalleerd.

Zoals bij alle kernelversies na 2.6.15.27 bleef mijn pc tijdens de
opstart in het Ubunto-scherm met de voortgangsbalk weer hangen.

Ik heb als default kernel 2.6.15.27 weer ingesteld. ik werk dus .m.i.
met een redelijk verouderde kernel.

Ik heb een AMD 64 x2 processor met een ASUS M2NPV-MX moederbord met
verder geen extra 'kaarten' Ik werk met Ubunto versie 6.10. geupdate van
versie 6.06 LTS

Wie kan helpen om toch een up to date kernel te installeren.

groetjes Jack