DVD afspelen
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Do Apr 12 08:12:44 UTC 2007
Op donderdag 12-04-2007 om 06:35 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek:
> Als je toch wmv wilt afspelen kun je beter de codec
> kopen bij Fluendo (kost bijna niets)
Ik vind die anders relatief duur (als je al je codecs aan die prijs zou
moeten kopen dan zou je dat evenveel kosten als een instap-PC). Voor
OEM's zijn er wel lagere prijzen dan in hun shop.
Maar ik heb onlangs met Thomas van GStreamer & Fluendo gechat en snap nu
waarom dat zo relatief duur is... :-(
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst