ubuntu 7.04

rowan bloemhofster op gmail.com
Di Apr 10 16:52:20 UTC 2007

in princpe zou je xorg.conf gewoon aan kunnen passen aan die resolutie
dat doe je als volgt
open terminal-->typ in "sudo su" nu krijg je root rechten --> typ dan in
"nano /etc/X11/xorg.conf" dan krijg je een editor om het configuratie
bestand aan te passen en vervolgens staat er in dat bestand een sectie
met een lijst van resolutie daar voeg je gewoon de gewenste resolutie
aan toe tussen dubbele kwootjes
vervolgens druk je op ctrl+o en hij saved hem vervolgens reboot je de
computer en dan moet hij het doen
rowan