DVD afspelen
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Di Apr 10 09:54:57 UTC 2007
On Tue, 10 Apr 2007, terhoeve op kabelfoon.nl wrote:
> Hoe kan ik dvd afspelen? Ik gebruik het programma VLC player en Totem
> media speler en nog speelt deze programma 's nog niet alle films af.
> Ik ben een beginnende gebruiker. En hoe kan ik skyradio afspelen, daar
> mist ook een stukje software om te kunnen te gebruiken. Wie helpt me,
> of weet tips hier voor.
Zie deze pagina:
https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 829 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20070410/fba2dfc1/attachment.sig>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst