Second life

Matthijs tijsco op gmail.com
Di Apr 10 09:27:02 UTC 2007

Hoi Guido,

Guido van de Luitgaarden schreef:
> Ik krijg dan te zien:
>
> "Window creation error"
>
> Heb zelf eens zitten googlen en men zegt dat het eraan kan liggen dat
> ik "direct rendering" zou moeten enablen. Iemand enig idee hoe?
Vaak helpt t om drivers voor je grafische kaart te downloaden.
Afhankelijk van t soort kaart kun je nvidia- of ati-drivers downloaden.
Kijk maar even onder Systeem | Beheer | Synaptec en zoek op de gewenste
driver. Wel even opnieuw opstarten daarna.

Je kunt ook easyUbuntu ervoor gebruiken:
http://easyubuntu.freecontrib.org/

Matthijs