programma's Microsoft

Andre Eisvogel andre op eisvogel.nl
Za Apr 7 19:42:11 UTC 2007

Waar je ook kan kijken welke apps er zijn voor de verschillende doeleinden is
hier: http://linuxappfinder.com/
Veel van deze pakketen zijn gewoon via apt te installeren.

Sucses, Andre

--
UNIX is an operating system, OS/2 is half an operating system, Windows is a
shell, and DOS is a boot partition virus. --