Bug in OpenSSL welke Apache2 crash veroorzaakt

PCextreme - Updates updates op pcextreme.nl
Do Apr 5 14:14:52 UTC 2007

Hallo,

Ik zit met een bug in OpenSSL die er voor zorgt dat Apache 2 crashed by
veel SSL enabled Vhosts.

De bug zit ook al in Debian Sarge, zie daarvoor:
http://lists.alioth.debian.org/pipermail/pkg-openssl-devel/2006-March/000689.html

Ik heb de sourcecode van 0.9.8a-7ubuntu0.3 bekeken en die werkt nog
steeds het zelfde.

Op mijn Ubuntu Dapper machines gebeurd nog steeds het zelfde, Apache 2
segfault.

Nu weet ik dat ik niet op deze mailinglist moet zijn om dit te melden,
maar waar dan wel? Ik kan daar niet echt wegwijs in worden.

Met vriendelijke groet,

Wido den Hollander
Systeembeheerder PCextreme B.V.