webcam

Libo Lakke libo.lakke op gmail.com
Di Apr 3 19:43:13 UTC 2007


Jan Claeys schreef:
> Op maandag 02-04-2007 om 18:19 uur [tijdzone +0200], schreef libo:
>   
>> nu hier toch over webcams gepraat word,
>> ben net begonnen met ubuntu 6.10, het enige probleem wat ik nu heb is
>> dat ik mijn webcam ( thrust 320 spacecam) op geen enkele manier aan de
>> praat krijg, heb al verschillende drivers geprobeer.
>> jullie kunnen me we helpen he? 
>>     
> Als ik het goed begrijp moet je zelf een kernel-module compileren voor
> dat ding, alleszins om die in combinatie met amsn & co. te gebruiken.  
>   
met amsn zou het zeker handig zijn, daar gaat het hier vooral om.
> Als je daar geen ervaring mee hebt is zelf kernel-modules compileren
> echter misschien niet zo'n goed idee, en daarnaast moet je het dan ook
> na elke kernel-upgrade weer zelf compileren.
>   
nee, totaal geen ervaring mee, mischien iemand een link waar je een tot 
tutorial ofzoiets zou kunnen vinden?


> <http://www.rastageeks.org/ov51x-jpeg/index.php/Main_Page>
>   
ga er van uit dat dit een link is naar een al gecomplimeerde module?


libo lakke





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst