ik heb perongeluk mijn bootmanager omzeep geholpen :( ik werkte via dualboot tussen windows en ubuntu. maar kan nu alleen maar naar windows in booten, wat moet ik doen om grub, of lilo geinstaleerd te krijgen ? want om steeds in windows te werken vind ik maar niets.