Onderwerp : [Fwd: Re: Ubuntu (Linux V6.06.1)]

Auteur : Dennis van Dok
E-mail : dvandok op quicknet.nl
Datum : Za Sep 30 20:35:31 BST 2006

Amedee Van Gasse wrote:

[...]
> [...]
Ik neem aan dat u de live DVD heeft geprobeerd. Het klinkt als een
probleem bij het laden van een driver, wat wel eens voor kan komen als
de communicatie met de hardware niet lekker gaat.

Probeer eens op te starten zonder de grafische optie. Misschien dat dan
meer inzichtelijk wordt waar het precies aan schort.

--
Dennis van Dok