Onderwerp : usb aansluiting

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Di Sep 19 14:37:00 BST 2006

On Tue, 19 Sep 2006, Vincent wrote:

> Maar dan moet je pmount wel eerst installeren toch?

Drie keer raden wat de automatische Gnome-mount-tools gebruiken, intern?
(juist, pmount; je hebt het dus standaard op een Ubuntu-systeem)

> Verschijnt je USB-stick wel in het Apparaatbeheer-scherm?

Daarom vraag ik hem dus juist. Het kan zijn dat'ie een rare
USB-controller heeft bijvoorbeeld, en dat dat niet werkt.

Altijd eerst de simpele problemen uitsluiten, voordat je het jezelf
moeilijk maakt ;)