toetsenbord en/of muis misdragen zich

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Zo Sep 17 20:14:30 UTC 2006

Op zo, 17-09-2006 te 11:52 +0200, schreef Amedee Van Gasse:

> Ik ben bang dat mijn bug report dan onmiddellijk gesloten wordt wegens
> gebrek aan "bewijzen". :(

Als je toetsenbord wel goed werkt onder andere OS'en, maar niet onder
Ubuntu, dan is er genoeg bewijs voor een bug.

En dan is het aan de developers en het bug triage team om je te helpen
die bug te vinden...
(Kan zijn dat ze dat niet meteen doen, hangt ook af van hun hun
beschikbare tijd en hoeveel mensen van het zelfde of een gelijkaardig
probleem last hebben.)

--
Jan Claeys