ubuntu-nl Digest, Volume 22, Nummer 1

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Sep 4 23:01:05 UTC 2006

Op di, 05-09-2006 te 00:24 +0200, schreef Patrick Coeman:
> Het gaat niet om de taal, wel om de ingezette middelen. Ze leren TP,
> in een dos omgeving anno vandaag en hebben van programmeren de indruk
> dat het iets totaal nutteloos is of echt wat voor nerds, want op hun
> mswin-computers kunnen ze niets aanvangen met TP.

FWIW: ik heb nog jaren TP gebruikt onder Windows, dus dat is niet echt
waar (je kan het zelfs onder linux draaien waarschijnlijk).

Aan de andere kant ziet het er misschien een beetje saai uit, en bestaan
er tegenwoordig wel betere manieren om te leren programmeren
(persoonlijk zou ik een python-gebaseerde aanpak kiezen).

--
Jan Claeys