toetsenbord en/of muis misdragen zich

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Za Sep 2 20:01:43 UTC 2006

On Sat, September 2, 2006 17:52, Jan Claeys said:

> Misschien is het handiger als je zegt wat er precies gebeurt dat je niet
> verwacht.  Liefst zelfs enkele verschillende voorbeelden.

Het is moeilijk om uit te leggen, Jan.
Letters die ontbreken.
Checkboxen die aan en uit flikkeren.
Een alt+tab die oneindig blijft doorrollen.
1 letter indrukken en er ineens 100 achter elkaar krijgen.
Menu-items die doen alsof ze aangeklikt zijn, terwijl ik er met de muis
alleen maar over hang.
Alsof het hier behekst is.

Maar laat maar. Ik weet dat ik het toch niet kan uitleggen zonder te
tonen. Ik zal wel de backup van gisteren terugzetten.

--
Amedee