Herinstalleren, Home partitie exact behouden.

Adrian Buyssens abhowitzer op gmail.com
Za Sep 2 12:52:49 UTC 2006

Ik zit met een paar probleempjes die maar niet opgelost geraken wat ik
ook doe, daarom heb ik besloten gewoon te herinstalleren (deze
installatie is 2 maand meegegaan wat bijzonder lang is voor mij :x )
Nu, ik heb echter niet genoeg schijfruimte om een backup te maken van
mijn home partitie en deze dan terug te plaatsen na de installatie (of
ik moet eerst Zenwalk verwijderen enzv) dus is de vraag of ik mijn home
partitie exact kan houden hoe ze is..

Ik dacht aan de volgende methode:
Bij de installatie specifieer ik maar 2 partities, 1 voor swap en 1 voor
root + home.
Ik gebruik dezelfde username en hetzelfde paswoord zodat dat iig geen
probleem is.
Gaat dit uberhaupt wel werken?, zouden al mijn mails, blam feeds, ...
behouden blijven en gebruikt kunnen worden alsof mijn systeem nooit
geherinstalleerd is?