ubuntu-nl Digest, Volume 22, Nummer 1

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Za Sep 2 10:49:25 UTC 2006

> Ik zal zorgen voor een stapel Ubuntu CD's en stickers, mensen die een
> computer meenemen voor installatie en hulp zijn uiteraard welkom, maar
> het wordt geen groot LAN festijn (ik weet nog niet eens zeker of er wel
> internettoegang is).
> Dennis K.
Die hoort er te zijn.
Hein
PS Aardigheidje: Mijn dochter is met een notebook met alleen Ubuntu naar
Maastricht getogen om econmie te studeren. Kreeg op de eerste dag te
horen dat ze Windows (of Mac) nodig had op een vak te doen. Ze moest nl.
de Aleks-plug-in installeren. Hoewel ook aleks in de instructies
beweerde dat dat niet met Linux kon, slaagde een vriend van mijn zoon er
wel in.
Ik hoor vaker dat studenten doodleuk verteld wordt dat ze Windows, vaak
incl Ofice, aan moeten schaffen.