Upgrade 6.06 naar 6.10 werkt niet

Mo Pringles mopringles op xs4all.nl
Za Okt 28 16:59:22 UTC 2006

Jan Claeys schreef:
> Op zaterdag 28-10-2006 om 14:32 uur [tijdzone +0200], schreef Mo
> Pringles:

> Die -d moet je enkel vóór de release gebruiken, om een upgrade naar een
> nog niet afgewerkte versie te "forceren".

Correct, de afgewerkte versie is nu nog maar een paar dagen oud, mijn
eerste 'upgrade' dateerde van anderhalve week geleden geloof ik. De -d
is, denk ik, nog de macht der gewoonte, maar inderdaad inmiddels overbodig.
Heb ik de afgelopen weken enorm aan de verspreiding van Ubuntu gewerkt.
Nou nee, de keren dat ik dit commando moest invoeren betroffen iedere
keer mijn eigen systeem; ben de laatste weken nogal aan het knoeien,
o.a. met compiz. De eerste keer was een echte blunder, ik brak het
upgradeproces in het midden per ongeluk af. En aangezien ik Edgy nog
niet had gedownload moest ik iedere keer eerst Dapper installeren...
--
Gr. Mo