Privacy??

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Okt 28 14:14:20 UTC 2006

On Sat, 28 Oct 2006, Florian van der Zee wrote:

> emailadres aangeduid als, in mijn geval: flogrammer op ....com, en het
> volledige emailbericht. Dit is gewoon te lezen voor iedereen ter wereld. Wat
> voor een gevoel krijgen jullie hier van?

Dit is heel normaal voor mailinglists in de "open-source"-wereld. En ik
denk niet dat het geheel onwenselijk is: het helpt namelijk ook nieuwe
mensen om gelijk de juiste antwoorden te vinden. En je weet gelijk wie
'goed' antwoord geven, en wie niet.

Daarbij, als het niet op de 'officiele' site (lists.ubuntu.com dus)
opgeslagen wordt, dan kan iedereen die zich _ook_ geabonneerd heeft op
de mailinglist alsnog een publiek log aanleggen. Het is dus eigenlijk
niet te voorkomen.