Onderwerp : Upgrade 6.06 naar 6.10 werkt niet

Auteur : Robert Spanjaard
E-mail : spamtrap op arumes.com
Datum : Za Okt 28 09:43:33 BST 2006

On Fri, 27 Oct 2006 00:04:13 +0200, Robert Spanjaard wrote:

> De upgrade-procedures zoals beschreven op de Release Notes pagina op
> ubuntu.com werken niet. Beide methodes geven aan dat er geen upgrades zijn.
>
> (AMD64, BTW)

Nog steeds niks... Op mijn 32-bit desktop werkt het wel. Dan krijg ik met

   gksu "update-manager -c"

keurig te zien dat 6.10 beschikbaar is. Kan het aan de instellingen op m'n
AMD64 liggen (waar sinds de originele install van 6.06 niks aan veranderd
is), of is er iets bekend over problemen met de 64-bits versie?

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com