wireless

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Do Okt 26 19:01:29 UTC 2006

On Thursday 26 October 2006 19:10, Jan Claeys wrote:
>  Nee, er zijn geen native drivers voor de InProComm IPN2220 wifi-chip
>  (maar ik vermoed dat je de Intel ipw2200 driver bedoelt--je bent de
>  eerste niet die die 2 verwart).

Zou best kunnen. Zat op de nieuwe Acer laptop van m'n vader waarop ik een
maand of 3 geleden Mandriva Linux installeerde.

Bij de "first boot" zat ie spontaan bij de buurman op z'n open netwerk zonder
welke configuratie dan ook. :-)
Heb er verder geen aandacht meer aan besteed.
--
Good luck,
HarM