Cookies

Florian van der Zee flogrammer op gmail.com
Wo Okt 25 16:53:32 UTC 2006

Op 25-10-06 heeft Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> het volgende
geschreven:

> partitie
> inloggen
> Ubuntu-devel
> is
> ja,
>
> Cookies zijn vervangbaar. Je zult alleen opnieuw je username en password
> moeten invullen.. daarna zet de site gewoon een nieuw cookie.

> problemen
>
> Nee, dat is niet erg. Tenzij je op systemen wilt inloggen die uitgaan
> van je oude IP (wat ik betwijfel: dat zou je weten)
>
> Martijn
> --
> [...]

Nou ja, natuurlijk wel op accounts die ik met mijn oude IP (wat ik nu nog
gebruik) heb afgesloten. Maar ik mag er toch vanuit gaan dat deze niet
IP-gebonden zijn :-)
Bedankt voor je hulp

m.v.g. Florian

--