UBUNTU 6.06 en INTEL *965 based moederborden

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Di Okt 24 23:46:55 UTC 2006

Goeie nacht,

Ik ben aan het experimenteren met een Intel DG965WH moederbord. Bij het
booten raakt Ubuntu 6.06 niet verder dan het decompreseren van de kernel
en dat is al. Met een Debian install merk ik dat bij het installeren
Linux de draad kwijt speelt richten de DVD vanwaar de installatie is
gestart. De enige oplossing die ik tot nutoe vond is installeren via een
USB CD/DVD. Maar na de installatie blijft de DVD zoek. Iemand toevallig
eenzelfde MB of MB met een Intel 965 chipset zonder dat probleem? Ik doe
zo het experiment over met 6.10...

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 - openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620 Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.