Ubuntu Code of Conduct

Florian van der Zee flogrammer op gmail.com
Di Okt 24 11:19:18 UTC 2006

Op 24-10-06 heeft Nico Veenkamp <nico op veenkamp.nl> het volgende geschreven:

>Wanneer je je hebt geregistreerd op Launchpad is één van de menu opties
>bij je account het signen van de Code of Conduct. Je moet je dus eerst
>registreren voordat je de Code kunt ondertekeken.

Dat weet ik inmiddels Nico.
Ik ben inmiddels trouwens al een paar dagen geregistreerd op Launchpad
(evenals op het forum en de mailinglist)
Alhoewel ik me wel afvraag hoe dat zit met wat je moet i.v.m. die
OpenPGP key. Het zag ernaar uit dat ik daarvoor Linux nodig had,
maar die is nog onderweg met ShipIt (dat duurt nog wel een maand of langer)
Vandaar dat ik nu helaas nog WinXP gebruik.
You're welcome,
m.v.g Florian

--
think clever, think Linux