Thema-vookeuren

Sander Dijkhuis sander.dijkhuis op gmail.com
Za Okt 21 11:08:43 UTC 2006

In Gnome heet het venster waarin je het thema kunt aanpassen al een
paar jaar "Thema-vookeuren", met een r te weinig dus. Ook in een vers
ge-update Edgy-installatie is dat nog steeds het geval.

Ik weet niet hoe het verschijningsproces van Ubuntu precies werkt,
maar de "LanguagePackTranslationDeadline" schijnt voorbij te zijn
(https://wiki.ubuntu.com/EdgyReleaseSchedule). Misschien kan het dan
in Feisty Fawn verbeterd worden? Of hoor ik dit als bug te melden bij
Gnome?

Deze typfout doet me trouwens erg denken aan MS Outlook Express die
jarenlang heeft aangegeven dat er geen "nnieuwe berichten" zijn...

--
Sander <http://sander.dijkhuis.googlepages.com/>