Onderwerp : Spelling in vertaling Edgy

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Zo Okt 22 12:56:56 BST 2006

On Sun, 22 Oct 2006, Matthijs wrote:

> Dan heb ik nog een vraag. Ik wil graag meewerken aan het verbeteren van
> Ubuntu. Hoe kan ik dit soort zaken het beste melden? Via deze lijst of
> op een andere manier?

Meld je aan voor het Nederlands vertaalteam op launchpad.net.

Er is namelijk nog veel meer mis... heel veel vertalers hebben de
Nederlandse spatieregels niet begrepen :(

De pagina van het Nederlandse vertaalteam kun je vinden op
https://launchpad.net/people/ubuntu-l10n-nl , daar zit als het goed is
ook een aanmeldknop als je nog geen lid bent (maar wel ingelogd bent).