instellen standaard taal Abiword

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Wo Okt 18 10:33:00 UTC 2006

Op wo, 18-10-2006 te 09:13 +0200, schreef Jos Herni:
> Ik gebruik Abiword voor het schrijven van teksten in rtf formaat. Lekker
> snel en prima bruikbaar. Alleen kom ik er maar niet achter hoe ik
> standaard Abiword kan laten inzien dat ik wens te werken in het
> Nederlands. Voor elke document moet ik handmatig de taalinstelling

Denk dat je dat moet instellen via de sjabloon 'normal'. Dus Abiword
openen en al voor te werken aan je tekst aangeven dat de controle in het
Nederlands moet zijn, enz. Sjabloon opslaan, en deze dan telkens
gebruiken voor je andere schrijfsels.
Zie:
file:///usr/share/AbiSuite-2.4/AbiWord/help/en-US/howto/howtonormaltemplate.html
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!