Kubuntu doet raar in MS Virtual PC

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Okt 10 15:42:01 UTC 2006

Op dinsdag 10-10-2006 om 16:45 uur [tijdzone +0200], schreef Amedee Van
Gasse:

> Nee, het is wel degelijk 6.06 LTS.

Mja, dan gok ik op een probleem met ofwel de gebruikte video driver in
Ubuntu, ofwel de videokaart-emulatie in Virtual PC...

Je kan best een bug rapporteren (of dat door die collega laten doen),
liefst met meer info over de versie van Virtual PC en een screenshot van
het probleem erbij.

--
Jan Claeys