Stageplaatsen gezocht

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Di Okt 10 13:09:25 UTC 2006

Een kennis van mij zoekt voor studenten IT enkele stageplaatsen in de
ruime omgeving van Antwerpen:

"Geachte,

Tijdens ons telefonisch contact raadde u mij aan u deze email te sturen.

Graag had ik als ICT leraar enkele leerlingen uit de afdeling
Informaticabeheer geplaatst bij ICT bedrijven voor een blokstage van
veertien dagen. Deze stage heeft dit schooljaar plaats van 16/10 tem.
27/10/2006.

De leerlingen uit die afdeling van de 3de graad TSO worden opgeleid met
Linux. Wat niet wegneemt dat zij door hun voorgaande opleiding en hun
eigen ervaring ook overweg kunnen met Windows. Zij beheersen de
beginselen van onder andere C++, MySQL, HTML, PHP en TCP/IP netwerken.

Bovendien blijft het bespreekbaar voor welke andere ICT taken zij ook
kunnen ingezet worden.

Graag spoedig uw reactie. "

Wie meer wil weten kan bij mij terecht. Niets weerhoud anderen ervan om
stageplaatsen aan te bieden aan scholen met een ICT afdeling in uw eigen
omgeving. Scholen hebben nood aan stageplaatsen.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 - openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620 Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.